Wednesday, January 23, 2013

Kereta

Lepas kawin, aku masih lagi keja kat Johor. Kat Semanggar. Fuh..dok dlm ladang getah. Masa tu aku sewa bilik je. Tah ye brp kali aku baya. Cuma yang bulan last aku baya RM20 hinggit je sb aku dok situ 4 hari. Sengsara dok menyewa bilik ni. Bila weekend, aku balik Melaka.Jengah laki aku, bilik aku kat Johor tu jadi tempat tido jantan plak. Ada ke gitu. Dorang senang2 je masuk kelua bilik tu. Aku tau la tu rumah korang. Sebab x mampu nak sewa rmh aku sabau je la. Tup2..laki aku beli keta second hand. Nissan Sunny. Kira okla dpd x de keta. Senang skit aku nak pinjam. Jam tu gak aku ajak dia kemas brg2 kat bilik sewa n blah dr situ. Lepas 2 minggu aku kelua, aku dengala citer x baik ttg aku msa kat situ. Anak dara dia yg celopa mulut tu bwk mulut merata menjaja kata aku malas. Reti tido je. Dah kita menyewa kan...wat pe nak menyibuk kemas rumah bagai..kemas bilik dah la...Lg pun aku dah x mkn kat rumah korang. Setiap hari sebelum balik sekolah, aku pastikan perut aku kenyang.
Lupa plak nak wawarkan..org yg bwk citer aku tu skarang dah jadi penyanyi. Namanya Salwa Arora..Femes gak la katanya. Dah rezeki ko kat situ dik. Aku x jeles pon.
2 tahun kawin kami dapat anak lelaki. Ashraff.Macam2 alerginya. Sampai pakai belt x nak bagi dia cakar kepala n telinga. Lama gak la . Sampai skrg masih alergi. Hubat mmg x putus. Bila aku g kije, aku tinggalkan kat rumah Kak Mah.Dah arwah dia. Semoga Allah melindunginya di sana dan kak Mah memang byk berjasa pada kami sekeluarga. Aku dah anggap mereka sebagai keluarga.

No comments:

Post a Comment