Thursday, June 20, 2013

Jalan la....

Hidup ni byk ceritanya..Bila dinasihat mcm mndgr..Tapi masih lg ulang..Aku da hilang sbr.Aku dah muak dgn cerita2 yg dibualkan..Dari mula hingga kini..x abis aku ditipu..Semalam adalah kali yg ke ratus brp aku dikhianati..Mestilah sedih..Hidup dgn lelakiyg sntiasa mmpermainkn kprcayaan kita..Aku pun dah xde rsa hormat pd dia lagi. Lantaklah dia..Kalau sesiapa bca kisah hidup sy ni..mesti branggapan sy yg salah sb x hormat kpd lelaki yg brglr ##somi##..Aku akui dia baik..Baik sb menipu..Tapi yg pelik..Dah byk kali dia wat..aku ttp positif smula..Tapi kali ni..inilah pilihan aku..Let me alone..Aku pun x tau dah brp kali aku minta dia lpskn aku..Klau org lain mgkn snggup..Tapi aku dah x snggup lg..Biarlah x berlaki..Janji bukan dia yg tipu aku..Nma kami ank brank sering dijaja ats alasan demi kpntingan dia..Mcm2 yg aku lalui..Tapi x akn abis lau aku citer pon..Biarlah rahsia.Aku ni nma je bini dia..mkn pakai ..sndri..nma nak bimbing jauh skali...Kalau nak raya..gaduh dulu ..baru dia belikan aku n ank2 bju rya..larat ke asik nak gaduh..Kslsu aku x beli..ank2 gamaknya x berpakai bju rya le..Sume ni aku buat sb niat nak slmtkn dia dari malu..tapi..dia khianati..Nak hrp didik ank???..Aku rsa m sume bnda trltk kat bahu aku..so buat apa nakkan perkahwinan ni lg..belah je leee..Kali ni aku btul2 benci n marah sb dia gadaikn brg kms kali kdua  ...dgn alasan yg x masuk akal..Sebenanya aku x tau nak share citer ni dgn sape..nak cite pd mak..mak x sihat..tapi...abah n mak mesti dah bole agak aper brlaku antra kami..

No comments:

Post a Comment