Sunday, April 5, 2015

Hilang kasih

Terima kasih sudi membaca luahanku disini. Disinilah tempatku meredakan rasa hati. Terbaca ucapan rakan2 utk ulangtahun kelahiran..aniversary...kejayaan dsb nya.Tetiba teringat akn tarijh kelahiranku yg lepas...Sememangnya akn rasa happy jika kita mndpt ucapan dr seseorang yg dekat denganku...tapi...lebih 10 tahun..tiada lagi ucapan dan tanda ingatan untuku...Kasih sayang kami semakin kecil..Aku ibarat air yg mengalir melalui liku2 sungai yang bersimpang siur di bumi ini. Mengairi hidupan..membekalkan keperluan yg lain..sedangkan aku hanya sepi disebalik kelancaranku mengalirkan air memberi keselesaan kpd oeg lain.Aku redha walaupun sebenarnya hati ini menangis saat aku tidak dipedulikan..aku tidak dinafkahkan...tetapu aku bersyukur dengan rezekimu ya Allah...kerana aku masih mensyukuru nikmat mu...rezekimu ku terima demi anak2ku...
Saat aku menulis ini..aku sedang bersedih dgn keadaanku...mahu diceritakan disini terlalu kompleks utk diluahkan.Ya Allah..kuatkan iman ku dan berikan aku ketabahan menjalani hidup ini.Amin.

No comments:

Post a Comment