Thursday, April 9, 2015

Mencari sesuatu...

Masih lagi mencari sehingga waktu ini.Cehhh...hati masih lg down w.pun masih mampu menekan button tepon ni. Bagaimana nak membersihkan hati sendiri ? Saper tau angkat tangan..😃😃😃😃. Bole gitu..Mesti makcik gogel boleh jawab nanti. Gogel punya gogel...menulis rasa hati d atas kertas boleh mengurangkan kekusutan hati. Macam buat karangan..So aku menaip la...😢.Sememangnya ini tempat aku berkata-kata..Bercakap dengan benda hidup pon blum tentu pertanyaan ku berjawap.Jadi bole la aku tanya tembok je...tanya dinding n lastly..aku d sini. Menyuarakan sesuatu yang sama belum tentu menggembirakan.Malah ianya menyakitkan dan amat menyakitkan. Jadi lebih baik aku 😷😷😷. Tidak menyakitkan sesiapa. Aku yang alpa dan bodoh dengan keputusan sendiri..Kini..apa yang berlaku adalah balasan tindakan ku dulu...Anak2 yang aku zalimi...maafkan ibumu kerana membuang mu..Hanya Allah tau akan kejahilanku.Tiada sesiapa yang yang lebih memahami dan Membimbingku.Dr kapir pon tau dosa pahala..Entahlah...apa nasibku d akhirat nanti. Sekian.

No comments:

Post a Comment